De la puresa al desig

22 Abril 2018 - 22 Juliol 2018

L’Espai Zero acollirà una exposició organitzada pel Gremi Artesà Tèxtil de Catalunya amb la col·laboració del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya i el Centre de Documentació i Museu Tèxtil i amb la participació de 24 artistes tèxtils. En paraules seves:

“Fibres i pintures, traços i textures. Tot dóna forma a l’especial visió de cada obra. Quin és el significat de les paraules? Quin és el significat dels colors? És instintiu o és l’educació que ens fa veure un color com el color pur i un altre com el color del desig? Segurament si haguéssim nascut en un altre país o en una altra època, la nostra relació entre la paraula i el color seria diferent. Des de menuts ens estigmatitzen amb el color segons el sexe, però ara volem parlar del Blanc i el Vermell, de la Puresa al Desig. Som aquí per mostrar-vos la interpretació de cadascun dels nostres artesans, ja sigui per color, ja sigui per concepte, ja sigui per tot plegat, això sí, sempre amb una mirada tèxtil.”