Defilo “atmosfera” de Filomena Menacho

Inaugurem exposició
21 Setembre 2017 - 07 Gener 2018

Filomena Menacho es presenta com una creadora amb una vida totalment lligada al tèxtil. Des de la infantesa, experimentant amb les tècniques, els teixits, el disseny, més tard amb la seva llarga formació lligada a l’art tèxtil i sempre recorrent una trajectòria a la recerca de l’essència del teixit.

L’exposició defilo “atmosfera” és una invitació a reflexionar sobre l’origen en comú: tots som natura. Però la reflexió ha d’arribar a partir d’una experiència sensorial: descalços sobre els teixits, amb un univers sonor de fons, amb projeccions audiovisuals i també amb essències que despertaran l’olfacte dels visitants.

Us convidem a la inauguració d’aquesta mostra ubicada a la 2a planta del museu i que es podrà visitar del 21 de setembre al 7 de gener. Entrada lliure. Més informació a: auladidactica@cdmt.cat o bé al telèfon 93 731 52 02.