Itineraris’17, tres mirades des del tèxtil

Inauguració a l’Espai Zero
17 Setembre 2017

Us convidem a la inauguració d’aquesta exposició ubicada a l’Espai Zero que es podrà visitar del 17 de setembre al 29 d’octubre. L’entrada a l’acte és lliure.

El tèxtil, des del punt de vista de la creació contemporània, ha esdevingut art que s’acosta en moltes ocasions als codis de la pintura, l’escultura o la instal·lació. En aquest context tenim la sort de comptar amb una exposició conjunta de tres artistes: Kima Guitart, Silvia Japkin i Dolors Puigdemont.

Tot i que la seva trajectòria ha estat molt diferent, les tres coincideixen en l’ús de tècniques i materials tèxtils com a mitjà per a expressar experiències vitals i emocions i també per a fer emergir riques tradicions culturals de diverses procedències.

Més informació a: auladidactica@cdmt.cat o bé al telèfon 93 731 52 02.