Retalls d’ahir i d’avui

Exposició
01 Gener 2017 - 31 Desembre 2017

Aquesta mostra, organitzada en quatre parts (D’arreu del món / Modernisme/Moda/Tecnologia i creativitat) ofereix un tast de la riquesa que conserva el CDMT: d’una banda, el “fons antic” provinent de la suma de diverses col·leccions particulars,i, de l’altra, el patrimoni reunit durant els darrers vint anys amb elements representatius de la història industrial catalana, amb especial interès en el Modernisme.

Com a colofó, unes pinzellades de la producció actual, amb mostres cedides per diverses empreses punteres en creació de teixits d’alt valor afegit que permeten comprovar de primera mà que la indústria tèxtil no ha parat mai de reinventar-se. [+info]

- Obert de manera gratuïta tots els diumenges, de 10 a 14h (excepte festivitats i el mes d’agost) i es mantindrà el sistema de cita prèvia per als dies laborables. Demaneu més informació a: auladidactica@cdmt.cat o al 937 315 202.