Incorporada una col·lecció de punta mecànica al Museu Marès de la Punta

El Museu Marès de la Punta ha incorporat als seus fons un conjunt de mostres de punta mecànica que havien estat propietat d'una mercera. El lot de puntes de finals del segle XIX i principis del XX són una representació dels estils i dissenys de punta mecànica més populars en aquest període.

El lot de punta mecànica que s'ha incorporat als fons del Museu Marès de la Punta han estat donats per una família de Barcelona, les peces havíen estat propietat d'un dels membres de la família que havia treballat com a mercera venent puntes per a ser aplicades en els vestits i l'aixovar de la llar. Les puntes de tot tipus d'estils i tècnics encara conserven les etiquetes amb informació de la procedència fonamentalment empreses angleses i franceses. En aquests païssos la industria de punta mecànica s'havia desenvolupat i es venien arreu d'Europa.