Jornada “Els temps de la seda” al Museo Nacional de Cerámica y Artes Suntuarias “González Martí” de València.

El Museo Nacional de Cerámica y Artes Suntuarias “González Martí” presenta, des del passat 24 de novembre, l’exposició Els temps de la seda, on hi ha exposades més de cent peces tèxtils de seda d’arreu d’Europa d’entre finals del segle XVII i principis del XIX. Entre elles hi ha un vellut prestat pel CDMT Núm.Reg. 2544, una peça única al país produïda per la Reial Fàbrica d’Antonio de Arias l’any 1740.

Amb motiu de la finalització de l’exposició el museu valencià organitza una jornada de conferències i taules rodones el dilluns 5 de març. La directora del CDMT, Sílvia Carbonell, presentarà la conferència“El terciopelo 2544: una obra de arte de Antonio Arias, a les 13.15h. I a la tarda, a les 17.00h, la documentalista del CDMT, Sílvia Saladrigas, moderarà la taula rodona Del telar de tiro al telar electrónico. Segundo centenario de la llegada de la máquina Jacquard a Valencia. 1818-2018.

L’exposició es podrà visitar fins el 19 de març i podeu consultar la programació completa de la jornada a: www.mecd.gob.es